1. Název 

Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra, s. p. o.

2. Důvod a způsob založení, podmínky a principy provozování činnosti

Důvod a způsob založení

  • Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra vzniklo na základě Zřizovací listiny č. j. N‑1337/97 ze dne 8. 12. 1997, podle § 31 zákona č. 576/1990 Sb., o pravidlech hospodaření s rozpočtovými prostředky České republiky a obcí v České republice (rozpočtová pravidla republiky), ve znění pozdějších předpisů, jako příspěvková organizace Ministerstva vnitra České republiky.
  • Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra bylo zřízeno pro poskytování a zabezpečení komplexních služeb Ministerstvu vnitra (dále jen „ministerstvo“), včetně péče o majetek ministerstva a majetek, k němuž má ministerstvo příslušnost hospodaření, veškeré obstaravatelské činnosti a pro poskytování a zabezpečení služeb ministerstvem zřízených organizací a Policii ČR, podle charakteru těchto služeb a rozhodnutí ministerstva.
  • Zřizovatelem a zároveň jediným nadřízeným orgánem je Ministerstvo vnitra České republiky.

3.Organizační struktura

  • Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra jako příspěvková organizace je samostatnou právnickou osobou.
  • Statutárním orgánem je generální ředitel.

Generální ředitel ZSMV

ZSMV řídí a zastupuje generální ředitel, jako jediný statutární zástupce organizace.
Generální ředitel: JUDr. Ladislav Máca
Kontaktní spojení: 974 844 517
E-mail: podatelna@zsmv.cz
Profesní životopis: JUDr. Ladislav Máca

Bezpečnostní oddělení

Vede a zpracovává agendu vyplývající ze zákona č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti.
Vedoucí bezpečnostního oddělení: Mgr. Jakub Hostek
Kontaktní spojení: 974 844 415
E-mail: j.hostek@zsmv.cz

Oddělení interního auditu

Vykonává interní audit v celé organizační struktuře.
Vedoucí oddělení interního auditu: Bc. Stanislav Masák, Msc.
Kontaktní spojení: 974 844 401
E-mail: s.masak@zsmv.cz

Právní odbor

Vykonává komplexní právní činnosti v celém oboru činností ZSMV, včetně evidence pohledávek a příprav smluv.

Vedoucí odboru: JUDr. Ladislav Dolanský
Kontaktní spojení: 974 844  438
E-mail: l.dolansky@zsmv.cz

Provozní úsek

Do agendy Provozního úseku patří organizace v oblasti správy nemovitého a movitého majetku a poskytování služeb hotelů a lázeňských domů.

Provozní náměstek: Ing. Karel Silovský
Kontaktní spojení: 974 844 485
E-mail: podatelna@zsmv.cz
Profesní životopis: Ing. Karel Silovský

Odbor správy nemovitého a movitého majetku

V působnosti Odboru správy nemovitého a movitého majetku je technická, administrativní a provozní správa nemovitostí využívaných MV a ZSMV k výkonu jejich činnosti, vyjma ubytovacích zařízení, včetně jejich pronájmu, prodeje, revizí a investic do nemovitostí, materiálové zásobování a nákup spotřebního zboží, prodej nepotřebného majetku, správa systému MATRA a ODK.
Vedoucí odboru: JUDr. Petr Srp
Kontaktní spojení: 974 844 416
E-mail: p.srp@zsmv.cz

Odbor hotelů a lázeňských domů

Kompletní správa ubytovacích služeb, služebních i komerčních akcí, distribuce poukazů na lázeňskou péči, správa ubytovacích zařízení, pořádání dětských táborů v ubytovacích zařízeních organizace.
Vedoucí odboru: Mgr. Hana Konšelová
Kontaktní spojení: 974 844 490
E-mail: h.konselova@zsmv.cz

Odbor investic do nemovitostí

V působnosti odboru je zabezpečení přípravy, realizace a vyhodnocování investic do nemovitostí, příprava podkladů v oblasti investic do nemovitostí pro Plán investic, zadávací dokumentace výběrových řízení, evidenci investiční výstavby, prověřování a sledování dodržování smluvních ujednání, technologických postupů a technických parametrů u příslušných investic, zpracování rozborů hospodaření v oblasti investiční výstavby, sledování průběhu realizace investice včetně kontroly financování, zabezpečení technického dozoru investora a výkonu jeho činnosti, kontrola hotové výstavby až po přejímku díla.

Vedoucí odboru: Ing. Dalibor Dušek
Kontaktní spojení: 974 844 402
E-mail: d.dusek@zsmv.cz

Úsek služeb

Do agendy Úseku služeb patří organizace v oblasti závodního stravování, provozu vozidel, servisu vozidel a poskytování služeb ostrahy a úklidu.

Náměstek pro služby: Jan Beneš
Kontaktní spojení: 974 844 457
E-mail: podatelna@zsmv.cz
Profesní životopis: Jan Beneš

Odbor stravování

Působností odboru je zabezpečení služeb závodního stravování pro MV, PČR, GŘ HZS a cizí strávníky, prodej zboží v kantýnách MV a PČR, výroba a prodej cukrářského zboží, organizace a zajištění mimořádných akcí a služeb cateringu.
Vedoucí odboru: Helena Kadeřábková
Kontaktní spojení: 974 844  474
E-mail: h.kaderabkova@zsmv.cz

Odbor autodopravy

Působností odboru je správa vozového parku v majetku ZSMV, poskytování služeb osobní, nákladní a autobusové dopravy, odtahové služby, služby autoškoly, stanic STK a měření emisí, provoz garáží a provoz půjčovny vozidel.
Vedoucí odboru: Ing. Pavel Uhlíř
Kontaktní spojení: 974 844 651
E-mail: p.uhlir@zsmv.cz

Odbor servisu vozidel

Do působnosti odboru patří poskytování služeb autoopraven, čerpací stanice pohonných hmot pro potřeby resortu MV a PČR i komerčních zákazníků, nákup náhradních dílů, poskytování služeb mycí linky a čištění vozidel.
Vedoucí odboru: Bc. Jan Kypta
Kontaktní spojení: 974 837 350
E-mail: j.kypta@zsmv.cz

Odbor ostrahy a úklidu

Komplexní poskytování služeb úklidu a ostrahy v objektech MV a ZSMV, stanovení principů výkonu ochrany a ostrahy objektů, zajišťování činností spojených s dodávkami praní prádla, spolupráce s policejními a hasičskými jednotkami při ochraně a ostraze objektů.
Vedoucí odboru: Mgr. Václav Pertl
Kontaktní spojení: 974 816 963
E-mail: v.pertl@zsmv.cz

Úsek ekonomiky

V působnosti Úseku ekonomiky je vymezení a realizace zásad organizace systému finančního řízení zabezpečující hospodaření s veřejnými prostředky.

Vedoucí úseku: Ing. Jozef Polakovič
Kontaktní spojení: 974 844 662
E-mail: podatelna@zsmv.cz
Profesní životopis: Ing. Jozef Polakovič

Odbor rozpočtu a controllingu

Tvorba systému kalkulací, agenda rozborů, plánů a reportů v systému ekonomického řízení, správa a vedení agendy fondu kulturních a sociálních potřeb.
Vedoucí odboru: Bc. Kateřina Kuglerová
Kontaktní spojení: 974 844 661
E-mail: k.kuglerova@zsmv.cz

Odbor financí a účetnictví

Působností odboru je vykonávání koncepční, metodické a odborné činnosti v oblasti finančního, provozního i vnitropodnikového účetnictví, zajištění pokladní služby ZSMV, komplexní zpracování platů, vedení centrální evidence pohledávek.
Vedoucí odboru: Ing. Gita Solarová
Kontaktní spojení: 974 844 480
E-mail: g.solarova@zsmv.cz

Administrativně organizační úsek

V působnosti Administrativně organizačního úseku je vymezování systému řízení a organizačního uspořádání organizačních útvarů organizace při jejich zřizování nebo změnách, administrativní zajištění výkonu působnosti generálního ředitele a jeho náměstků, provoz informačního systému a veřejných zakázek. Dále pak řídí a realizuje marketingové činnosti, zodpovídá za jednotnou image firmy, včetně formální stránky firemních tiskovin, intranetu a webové prezentace ZSMV, zajišťuje propagační materiály a reklamní předměty, odpovídá za vydávání firemního zpravodaje a realizaci marketingových průzkumů. V oblasti marketingu se podílí na přípravě služebních akcí rezortu MV.

Vedoucí Administrativně organizačního úseku: Mgr. Kateřina Lukášová
Kontaktní spojení: 974 844 422
E-mail: podatelna@zsmv.cz
Profesní životopis: Mgr. Kateřina Lukášová

Odbor organizace a řízení

Působností odboru je plnění úkolů ZSMV jako zaměstnavatele na úseku kolektivního vyjednávání a spolupráce s odborovými organizacemi, administrativní zajištění výkonu působnosti generálního ředitele a jeho náměstků, odborné personální služby v rámci celého ZSMV, zabezpečuje agendy související s dodržováním zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Vedoucí odboru: Tomáš Křivan
Kontaktní spojení: 974 844 442
E-mail: t.krivan@zsmv.cz

Odbor IS/IT

Provozuje informační systém ZSMV, plní úkoly související se správou kopírovacích strojů, tiskáren, faxů a mobilních telefonů, správa bezpečností infrastruktury informačního systému ZSMV.
Vedoucí odboru: Bc. Robert Bílý
Kontaktní spojení: 974 844 449
E-mail: r.bily@zsmv.cz

Odbor veřejných zakázek

Působností odboru je zabezpečování úkolů centrálního nákupu pro potřeby ZSMV a MV, výkon agendy veřejných zakázek včetně uveřejňování informací.
Vedoucí odboru: Mgr. Lucie Caltová
Kontaktní spojení: 974 844 510
E-mail: l.caltova@zsmv.cz

Oddělení specializované metodiky

Poskytuje metodickou a specializovanou poradenskou činnost pedagogům resortních škol MV, Policejní akademie, lektorům, instruktorům služební přípravy, psychologům, příslušníkům a zaměstnancům resortu MV, bezpečnostních sborů a sportovcům resortního sportovního centra Olymp CS MV v oblasti podpory zdraví, zvýšené kondice a psychické odolnosti. Kompletně zabezpečuje tvorbu metodiky cvičebního programu OPTIMA včetně přípravy, propagace, tvorby výukových materiálů a realizace specializovaného kurzu OPTIMA pro podporu zdraví, zvýšení kondice a psychické odolnosti. Spolupracuje na přípravě odborné náplně ozdravných pobytů pro příslušníky PČR a HZS.
Vedoucí odboru: Mgr. Kamil Polák
Kontaktní spojení: 974 836 209
E-mail: k.polak@zsmv.cz

Oddělení marketingu a technického zabezpečení služeb

Odpovídá za přípravu návrhů propagačních materiálů ZSMV, zajištění marketingových průzkumů, komplexní zajištění speciálních projektů pro potřeby resortu MV a ZSMV, technickoorganizační zajištění mimořádných akcí pořádaných resortem MV a ZSMV včetně audiovizuálních služeb, zpracování a distribuci materiálů multimediálního charakteru, zajištění grafických prací.
Vedoucí odboru: Mgr. Martina Ďurďovičová
Kontaktní spojení: 974 844 523
E-mail: m.durdovicova@zsmv.cz

 

4. Kontaktní spojení pro podání žádosti, opravného prostředku, osobní návštěvy

Sídlo, Adresa úřadovny Přípotoční 300/12
101 00 Praha 10
Adresa pro písemný styk Poštovní schránka 45
101 00 Praha 10
Návštěvní hodiny pondělí – čtvrtek 7:30 – 16:00
pátek 7:30 – 14:00
Telefonní spojení 974844517, 974844537
Fax +420974844733
Adresa internetových stránek www.zsmv.cz
Adresa e-podatelny podatelna@zsmv.cz
Adresa datové schránky iazgiwe
Bankovní spojení ČNB 30320881/0710
67779999
DIČ CZ67779999

Technické parametry přijímaných datových zpráv

  • formát *.txt (prostý text)

  • formát *.doc, *.docx (soubory softwarového produktu Microsoft Word)

  • formát *.xls, *.xlsx (soubory softwarového produktu Microsoft Excel)

  • formát *.jpg, *.jpeg, *tif (grafický formát)

  • formát *.pdf (soubory softwarového produktu Adobe Acrobat)

Postup v případě zjištění výskytu

Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý kód, není zpracována. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesílatele, je na tuto adresu zaslán informativní email se zprávou, že doručená zpráva obsahovala vir a není považována za řádně doručenou.

5 .Rozpočet

Informace o rozpočtu ZSMV jsou dostupné na internetové adrese http://monitor.statnipokladna.cz/2015/prispevkove-organizace/detail/67779999.

6. Podmínky podání žádosti o informace

  • Podmínky a způsob poskytování informací státními orgány, územními samosprávnými celky a jejich orgány a veřejnými instituce stanovuje zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  • Žadatelem o informaci je každá fyzická i právnická osoba.
  • Formulář pro podání žádosti není stanoven.

Žádost musí obsahovat

  • Specifikaci povinného subjektu
  • Sdělení, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • Žadatel – fyzická osoba uvede: Jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého bydliště (příp. doručovací adresu)
  • Žadatel – právnická osoba uvede: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla (příp. adresu pro doručování)

Způsob podání žádosti

  • Elektronicky emailem na adresu elektronické podatelny
  • Prostřednictvím datové schránky
  • Písemně na adresu sídla nebo předáním na Sekretariát generálního ředitele (Centrální podatelna)
  • Ústně vedoucímu Odboru organizace a řízení.
  • Faxem

7. Podmínky pro podání opravného prostředku (odvolání, stížnost)

  • Podmínky a způsob podání odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti o informace či stížnosti na postup při vyřizování žádosti o informace stanovuje zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  • Formulář pro podání opravného prostředku není stanoven.

Proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat ve lhůtě do 15 dnů od data doručení rozhodnutí odvolání, a to podáním u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal.

Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace lze podat do 30 dnů ode dne doručení sdělení informace nebo od uplynutí lhůty pro poskytnutí informace.

Způsob podání odvolání či stížnosti

  • Elektronicky emailem na adresu elektronické podatelny
  • Prostřednictvím datové schránky
  • Písemně na adresu sídla nebo předáním na Sekretariát generálního ředitele (Centrální podatelna)
  • Ústně vedoucímu Odboru organizace a řízení.
  • Faxem

8. Postup při vyřizování žádostí

Podmínky a způsob vyřizování žádosti o informace stanovuje zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

  • Povinný subjekt je povinen poskytnout odpověď na žádost o informaci ve lhůtě 15 dnů ode dne dodání žádosti. Tato lhůta může být prodloužena nejvýše o 10 dní a to pouze z důvodu:
    • vyhledání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách, které jsou odděleny od úřadovny vyřizující žádost,
    • vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti,
    • konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, nebo mezi dvěma nebo více složkami povinného subjektu, které mají závažný zájem na předmětu žádosti.
  • Neobsahuje-li žádost povinné informace o žadateli nebo je žádost nesrozumitelná, povinný subjekt žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti vyzve k doplnění či zpřesnění žádosti.

9. Nejdůležitější právní předpisy

Veškeré právní předpisy jsou přístupné na internetové adrese http://portal.gov.cz.

  • Zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů,
  • Zákon č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích,
  • Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
  • Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách,
  • Zákon č. 148/1998 Sb., o ochraně utajovaných skutečností a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
  • Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,
  • Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,
  • Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce,
  • Zákon č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a bezpečnostní způsobilosti,
  • Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví,
  • Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
  • Zákon č. 455/1991 Sb., živnostenský zákon,
  • Vyhláška Ministerstva financí č. 62/2001 Sb., o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu,
  • Vyhláška Ministerstva informatiky č. 442/2006 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup,
  • Vyhláška č. 505/2002 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví ve znění pozdějších předpisů pro účetní jednotky, které jsou územními samosprávnými celky, příspěvkovými organizacemi, státními fondy a organizačními složkami státu

10. Sazebník úhrad za poskytování informací

Za informace poskytnuté dle zákona č. 106/1999 Sb. je Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra oprávněno žádat úhradu dle Sazebníku, ve smyslu § 17 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Sazebník úhrad
Dodatek-SŘ č. 13-2011

11. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Usnesení nebylo prozatím vydáno.

12. Licenční smlouvy

Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra neposkytuje žádné výhradní licence.

13. Výroční zpráva za předcházející kalendářní rok o své činnosti v oblasti poskytování informací

Výroční zpráva za rok 2014

Výroční zpráva za rok 2015

Výroční zpráva za rok 2016

Výroční zpráva za rok 2017

Poskytnuté informace

Interní protikorupční program ZSMV

IPP ZSMV

SGŘ č.13_2018